Post by myeseijatualcee on Feb 15, 2022 21:11:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger penge ▞▞▞
▞▞▞ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane 2022 version ▞▞▞
Ligesom gameplayet og historien. Et problem, jeg har, er styrtfysikken. For eksempel ville jeg blæse op i luften lige, og så ramte jeg en bygning og hopper lige af sted. Det er bare lidt akward. Og jeg ville ønske, at du kunne ødelægge mere af miljøet. Som om jeg bombede et luftskib, og der skete bogstaveligt talt intet, fordi det var en del af miljøet. Det ville være fedt at ødelægge lidt mere.
Flere kontroller end der er indstillinger, alle på nær én spiltilstand er låst fra starten. Hele appen er dybest set et køb. Måske den forkerte platform for sådan et program. Interessant grafik.
Fantastiske. Historiske fly i ahistoriske omgivelser, men alligevel troværdige. Ikke voldsomt griny endnu, nok til at holde din opmærksomhed. Hvis du beder kampagnen eller bare vil have lidt sjov, så få jetflyet til en billig penge.
The plane was quarantined by the U.S. Center of Disease Control on ... her temperature taken as she exits a quarantined Emirates airplane at John F. Kennedy
Elskede det, men landingen er buggy. næsten altid går ned. Afinstallerer nu
godt spil men ALT for hårdt. plus, jeg har max opgraderet mit fly og kan STADIG ikke lave lvl 3. Måske er det bare ikke en type spil, men hvis det er, er det Poop
Dette spil er ekstremt sjovt, men så uforsonligt. Prøv bare igen og få mig ikke engang i gang med at lande meget præcist, men jeg vil bare have det sjovt 😂
Drawn in 2013. www.iconspng.com/image/20325/p38-fighter-plane-ww2 2018-02-05 ... iPad users now have a simple way to draw using Openclipart,
Ultralight aircraft for sale in canada, Kuka industrieroboter simulation, ... Iphone firmware not compatible, Ejercicios de compuestos no salinos,
Primitive Brothers : Endless Evolution Szimulációs játékok plns
Ingen mulighed for at vende krøjning og ingen følsomhedsjustering. Spil kunne være fantastisk, men hvis du ikke engang kan styre dit fly, hvem bekymrer sig så?
Warplane Inc Hills & WW2 plane Laga tvrp
Du kommer til at spille som WW2-pilot i et 2d-stilspil, hvor du skal samle penge ind ved at udtage fjendens anbringelser og flyve længere. Det minder om mange spil, hvor du skal opgradere dit køretøj for at komme længere, men det er ret anderledes på grund af betjeningen til flyet. Spillet betaler sig ikke for at vinde, men har nogle annoncer i ny og næ og nogle mikrotransaktioner, men hindrer ikke spillet. Også historien er en fin touch, man føler sig tvunget til at holde piloten i live så længe som muligt.
Dette spil stinker. Kan hverken flyve eller lande
Frustrerende ved første gang fik jeg endnu en gang som3 fly exp under bæltet In
Et fantastisk spil. Men hvorfor vil den se mine kontakter og slette/skrive mit interne lager og have fuld internetkontrol? HVORFOR? Jeg kan give den lageret en men kontakt og internet?
Ser lidt billigt ud, men vil gerne have penge overalt
Jeg har allerede anmeldt dette spil fem stjerner, men desværre er jeg nødt til at genanmelde ned til tre. Spillet er fantastisk, men desværre føles de to betalte spiltilstande som eftertanke og har meget lidt substans til dem. Hvilket er meget trist, fordi de kunne være rigtig gode sammen med hovedkampagnen. Hvis du opdaterer og tilføjer progression eller et reelt mål til dem, ville de faktisk være værd at købe. Og også i dogfight-tilstanden tæller det ikke med at dræbe et fly med en bombe. Men MIG er sjov at flyve.
Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse af et spil før, men dette spil var mere, end jeg havde forventet på den bedst mulige måde. Jeg blev foreslået dette af butikken, og det så interessant ud, men det, jeg modtog, var en overbevisende og smuk historie, et udfordrende og sjovt gameplay og en overraskende mængde af historisk uddannelse. Det var et fantastisk spil, tak!
Fantastisk historie. Forfattere giver en masse interessante, svært tilgængelige informationer og historier fra WW2 kombineret med smuk musik. Selve spillet spiller godt, det har en fin hastighed, når du først finder ud af, at du skal købe bomber og ikke bare flyve for at tjene penge. Godt arbejde.
Det var et godt spil. Det var fedt at se skabere lave spil for spillets skyld og ikke for profit. Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse af et spil før, men jeg troede, at dette var det værd. Bliv ved.
Jeg fik den ned stjernen, da jeg ærligt talt bliver ved med at prøve at lande på den samme bane 8 gange, og alle forsøg mislykkedes. Og det faktum, at jeg blev ved med at lande perfekt, men pauserne virkede ikke, så flyet kørte gennem landingsbanen på tankstationen, og jeg var forsøger at lande på det sidste niveau. det føles som tortur Siden jeg bliver ved med at gå ned, selv om jeg prøvede at gøre mit bedste, bliver jeg ved med at fejle igen og igen som det første niveau, men det værste og mere forfærdeligt, og gameplayet er så frustrerende, da kontrollerne stinker
Det var sjovt, indtil jeg skulle købe b17'eren...som stadig ikke kan slå niveauet. Det triste er, at jeg virkelig nød det, indtil jeg spildte mine penge.
1905: Two years after building the rst airplane in history, in 1903 the Wright ... Ten years ago Bjrn Kjos decided to save a company that had 130 employees.
Rigtig godt spil men også svært 👍👍
Købte specialtilbudet og fik aldrig indholdet til det. Hvis jeg prøver at trykke på køb igen, står der, at jeg ejer den, men jeg har stadig ikke låst noget op, der følger med den.
Meget godt spil og meget sjovt, men efter min mening er kontrollerne og opgraderingerne virkelig dyre, ja der er en enklere tilstand, men kan I sænke priserne, fordi jeg har siddet fast på en scene i et stykke tid og kan ikke overleve, men hvis jeg har, har jeg ikke mere brændstof, men hvis du ignorerer alt det, kan du faktisk have det sjovt.
Jeg er utrolig forvirret. Endelig lærte jeg at lette og lande, det satte nogle gange fast i den forkerte retning. Men det er ikke muligt at bestå lvl 1. Du skal tabe flere gange og se ekstra tilføjelser for at opgradere nok til bare at kunne bestå lvl 1? Ingen retssag her.
Prøvede at nyde dette spil, men ingen overdrivelse, du spiller i 30 sekunder og ser en annonce på 1 minut. Fuldstændig uspillelig. Spillet driver i sig selv annoncerne ved at kræve at spille på samme niveau dusinvis af gange for at opgradere nok til at komme videre. Undgå dette spil for enhver pris. $3 for at fjerne annoncer, nej tak. Tjen mine penge, forlang dem ikke.
For kedeligt. Det vil tage for lang tid at fuldføre kampagnetilstanden med at gentage samme rute overvand over, indtil du når slutningen.
Meget langsom progression, hvor du prøver og fejler og derefter køber opgraderinger for at komme længere skyl og gentag. Det ville ikke være så slemt, hvis du ikke blev overvældet med annoncer igen og igen. Udsigten skal også trækkes lidt tilbage, så du kan se, hvor fjenden er for at stille et angreb op.
Warplane Inc. Guerra aerea ww2 Azione zljb
Det er anstændigt ikke for svært at kontrollere
Hårdt, men sjovt Meget meget svært, hvis du ikke er særlig præcis, hvorfor jeg kun giver det tre stjerner, hvis det var lidt nemmere ville det være en let 5.